Wednesday, March 3, 2010

Nasz świat- fotoreportaż w Jaśle.


Wystawa "Mój swiat. Ekwador...." a za nią akcja "Nasz świat...." i kolej na Jasło oraz okolice. Krótka relacja z dwóch niepowtarzalnych dni 02.03.2010- 03.03.2010.

Przyszedłem na wystawę i po obejrzeniu zdjęć, które bardzo mi sie podobały, dostałem aparat i miałem robić zdjęcia. Napstrykałem więc kilka zdjęć, które chyba zobaczycie - napisał Karol l.13 ze Szkoly Nr2 w Jaśle. To dziadownia, elegancik, przedwojenny budynek, przysypane śniegiem wisienki, może im się spodobają - opowiadała o swoich zdjęciach Priscilla.


Rano (03.03.10), odwiedzili nas i dostarczyli świeży materiał, fotoreporterzy z Piotra Skargi : Aneta l. 15 , Karolina l.14 , Ania l.14, Dawid l.15, Sebastian l.16, Mateusz l.16, Grzegorz l.17, Michał l.16. Razem z Grupą Sokół zastanawialiśmy się po co ta fotografia? Daniel, Dariusz, Karol, Rafał - dziekuję Wam za tą ciekawą, twórczą rozmowę.


Jeszcze przed zachodem słońca Julita l.9, Kacper l.11, Paweł l.13, Szymon l.11, Krystian l.12 uchwycili w kadr pagórkowate, wolickie okolice i kryjące sie za (na:) drzewami - ich tajemnice:)

Po co? Dlaczego? (Porque?, Para que?) ż towarzyszą nam te pytania.
Może, jak powiedział Rafał "zdjęcia robi sie po to, żeby mieć co wspominać". Po ilości i jakości zebranego materiału, śmiało, mogę powiedzieć, że będziemy mieli co wspominać! Oprócz fotografii jest też wiele rysunków i malunków pokazujacych WASZ ŚWIAT (Mali odkrywcy:)
A co z tymi, którzy nie podjęli się wyzwania i nie zrobili ani jednego zdjecia? Odpowiedzią niech będzie wypowiedź Mateusza, który, pierwszego dnia powiedział : "Nie zrobiłem ani jednego zdjęcia i nic mi sie nie podobało, ale uśmiechnąłem sie dziś dużo razy, dziesieć razy, pozdrawiam Was".
Właśnie dla tego jednego uśmiechu - WARTO- zaufać, podzielić sie chwilą swojego czasu, zaryzykować i może trochę krócej pospać :) (dla tego jednego, a czego nie robi się dla dziesięciu:)

DZIEKUJE WSZYSTKIM!!!!! GRACIAS A TODOS!!!!!!!!!
JESTEŚCIE SUPER(to pewnie przez to górskie powietrze, jak mawiała moja babcia:)

p.s. Wasze zdjęcia już za chwilę ruszają w dalszą podróż, niektórzy znają już tajemnicę;)Tych którzy są ciekawi GDZIE NASTĘPNY PRZYSTANEK zapraszam do śledzenia kolejnych wiadomości....
tu można zobaczyć dużo zdjęć: